მეორე დღე
ტრენინგის მეორე დღე დავიწყეთ წინა დღის გახსენებით რის შემდეგაც გადავედით პროექტის იდეების განხილვაზე ეს პროცესი ძალიან ნაყოფიერი იყო ჩემთვის, რადგან მსვლელობისას მოვახდინე ჩემი იდეის ტრანსფორმაცია, პროექტის იდეა ჩამოვაყალიბეთ სახელმძღვანელოში მოცემული 5 კითხვის მიხდვით, მივიღეთ სასარგებლო და გასათვალისწინებელი უკუკავშირი ტრენერისა და ჯგუფის წევრებისაგან.
გავიხსენეთ ელ-ღრუბლები, მასთან მუშაობისა და გამოყენების წესები, რომელსაც გამოვიყენებ პროფესიული თუ პირადი ინფორმაციების შენახვის დასაცავად;
შევქმენით პროექტის პორთფოლიო, სადაც ავტვირთეთ "სასწავლო გეგმის შაბლონი" და "XXI საუკუნის უნარ-ჩვევები".
გავეცანით პუბლიკაციებს, რომელსაც აუცილებლად გამოვიყენებ პროექტის დასაწყისსა და მსვლელობისას და ვისაუბრეთ მათ დანიშნულებაზე. ვიხილეთ ბუკლეტის მოდელი, რამაც განგვიმტკიცა მისი საჭროებისა და დანიშნულების ხედვა;
ვნახეთ სტატიის ჩეკ-ლისტი, რომელიც ვფიქრობ აუცილებლად დამჭირდება და გამოვიყენებ, შეფასების სხადსხვა საჭიროებისათვის.
და ბოლოს, მივიღეთ საშინაო დავალება - შევქმნათ პროექტზე დაფუძნებულ სწავლებაზე საინფორმაციო ბუკლეტი.
გავიხსენეთ ელ-ღრუბლები, მასთან მუშაობისა და გამოყენების წესები, რომელსაც გამოვიყენებ პროფესიული თუ პირადი ინფორმაციების შენახვის დასაცავად;
შევქმენით პროექტის პორთფოლიო, სადაც ავტვირთეთ "სასწავლო გეგმის შაბლონი" და "XXI საუკუნის უნარ-ჩვევები".
გავეცანით პუბლიკაციებს, რომელსაც აუცილებლად გამოვიყენებ პროექტის დასაწყისსა და მსვლელობისას და ვისაუბრეთ მათ დანიშნულებაზე. ვიხილეთ ბუკლეტის მოდელი, რამაც განგვიმტკიცა მისი საჭროებისა და დანიშნულების ხედვა;
ვნახეთ სტატიის ჩეკ-ლისტი, რომელიც ვფიქრობ აუცილებლად დამჭირდება და გამოვიყენებ, შეფასების სხადსხვა საჭიროებისათვის.
და ბოლოს, მივიღეთ საშინაო დავალება - შევქმნათ პროექტზე დაფუძნებულ სწავლებაზე საინფორმაციო ბუკლეტი.
Comments
Post a Comment